اخبار اصلی
1399/2/10 چهارشنبه
جایزه نقدی ویژه برای پرداخت شهریه با اپلیکیشن 724
جایزه نقدی ویژه برای پرداخت شهریه با اپلیکیشن 724

.

قابل توجه دانشجویان دانشگاه پیام نور؛
جایزه نقدی ویژه برای پرداخت شهریه با اپلیکیشن 724
مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور تعدادی جوایز نقدی برای آن دسته از دانشجویانی که تاکنون شهریه تحصیلی خود را از طریق اپلیکیشن 724 پرداخت کرده و یا تا قبل از زمان قرعه کشی پرداخت می کنند، در نظر گرفته که در روز 12 اردیبهشت ماه همزمان باروز معلم به قید قرعه اهدا می شود.
به گزارش روابط عمومی، دکتر هوشنگ تاجفر افزود: این جوایز شامل 12 جایزه نقدی 500 هزار تومانی است که به قید قرعه به دانشجویانی که از این اپلیکیشن برای پرداخت شهریه خود استفاده کرده اند، تعلق می گیرد.
وی با عنوان اینکه بعد از پایان نیمسال جاری نیز جوایز دیگری تخصیص خواهد یافت، اظهار داشت: 10 جایزه نقدی 500 هزار تومانی دیگر نیز به قید قرعه به دانشجویانی که شهریه ترم جاری خود را از طریق اپلیکیشن 724 پرداخت کرده باشند، اهدا خواهد شد.
وی یادآور شد: قرعه کشی به صورت زنده در روز 12 اردیبهشت همزمان با پاسداشت مقام معلم، از طریق صفحه مجازی اپلیکیشن 724 در اینستاگرام به آدرس 724club انجام می شود.
لازم به ذکر است، اپلیکیشن 724 (پرداخت موبایلی) از طریق http://724.ir/ و یا کافه بازار قابل دریافت است و دانشجویان برای پرداخت شهریه باید گزینه« پیام نور» را در این اپلیکیشن انتخاب کنند.

 

 
امتیاز دهی